SiLe TinGGaLkan PeSaNan AnDa...

1.20.2010

meset oh meset...........

ish....sy ini bukan xmau nak hapedet blog yg baru sapu ini....tapi baru sangat mop dan bekium....xsampai hati nk hapedet....lagipun baru sgt je hapedet tu....nnt membazet internet je....dah la sumber2 internet payah nk ada di rumah tumpangan ini....kna pakai brodband je...msuk cc pun tokey arab derek syak aku donlod aja..sdangkan msa tu hanya memuat-turun lagu2 dari yutiub aja...nyampah dgn org yang xreti bahasa nih...bgtau perbezaan pun dia bukan fhm....dasar xfhm bahasa melayu.. huh ! .......tp tu lah...tenet xdak ni susah...macam katak yang dok bawah tempurung bg leptop kat dia,tp xyah bg brodband,cmtu lah rse nye....huhuhu....

Xdan nk post pasai smpi sini sbb xdak tenet....dh smpi lama dh pun di bumi debu ini....huhuhu...so skrg ni dh msuk la musim winter di mesir yang bermaksud fatrah imtihan......walaupun xbyk mna semester ini...tp kalut2 kabut2 rasa jgk....ya lah....xkan kitab sikit xleh perabis bg tamam kan ?? huhuhu ... apa2 pun...doa2kanlah kami di sini taim2 peksa ini.....bg mudah hapai dan senang igt pun dh jdi......semoga imtihan kali ni di hadapi dgn tenang..... :)

hohoho hapedet pun sikit2 ajaaa...sbb bru aja hapedet...nnt dh ada brodband seniri xpa lah....ada org bt2 nk bg pinyam,tp xbg pun.....

3 comments:

UmmuL SyabinaR said...

baguss...!

mendayung di tengah samudera said...

kalau mau menulis harap tulisan Ukhti yang sesuai dengan kaidah EYD.Agar bisa dibaca oleh orang banyak termasuk ana sendiri. Ok...!

Bintu™ said...

ukhti???sejak bila naim noh jadi ukhti??erlkk..tu la pakai nikob sangat..nah amik bodbend saya aja..sejam 6 genih..