SiLe TinGGaLkan PeSaNan AnDa...

10.06.2009

Blog saya yang paling takde sawang

Di persilakan kepada tuan punya blog ini untuk naik ke pentas bagi menerima hadiah blog paling xde sawang....beri tepukan beriban2 (parappapapapap)....Beliau merupakan pemenang anugerah blog paling xsawang skali berturut2 dalam 5 tawon (walaupun blog idop xsmpi 2 3 tawon pun).... ini di sebabkan usaha beliau yang berusaha bersungguh-payah untk menghapedet blognya walaupun rintangan wayar internet x connect2 klu bubuh kat tibi...akan tetapi beliau pasti akan mengemop blog nya,membuang sawang yang melata di blog2 orang lima kali sehari semalam... walaupun kedai kompeta jauh yang amat menyebabkan dia xrajin nk mop selalu....tp tatap menjadi poOjaan hati senirik.....hohoho....
Apabila prestasi terafik blog sudah merudum....maka terkalut2 lah memop blog yang takdak habuk ini...base lah...mosim2 raya...bz lah skit....potong lemang....masak buluh....rebus daun palas...anyam ketupat....rajin btui la sy ini...ada sapa2 mau amik bt menantu...sila hntq ke nombot celcom murah sy...hohoho....sambut orang mai umah...org sambut sy...walaupun xberatur pun nk amik duit raya..bahkan org yang mai beratuq mau duit raya tnpa mengira tua dan moda,ketika itu lah sy xdak smpul duit raya dan sibuk2 mau pi dapoq...huhuhu...mentang2 la org xdpt duit raya byk...dan2 mau beratoq kutet duit raya...tau laaa baju ungu perpel itu sgt lawa....hohoho...
Ini pun sat ja nk mai kedai kompeta...huhuhu...so sikit ja la hapedet ini...hikhik....jumpa lagi di lain hari...di waktu dan di tibi yang sama dalam blog ini...hohoho....

3 comments:

mahabbah said...

blog ini amat sawang dan berabuk seperti bilik tuannnya... :-" (tak siul2... )

Bintu™ said...

ehem3....(batuk banyak2) baju kamu ungu jugakkah jijom??(ankat kenim)..xsangka bagai ayam dipotong lapan...

lailatul insyirah said...

patut larrr... masuk blog nih asyik bersin je.. rupenye "tak bersawang" kihkih.. (^_^)... sape lah yg jadi jurik kasi award tuh... ish2x..