SiLe TinGGaLkan PeSaNan AnDa...

7.18.2009

Kisah Benar

Sudah lama blog ini tak bersawang...sbb selalunya blog ini asik tak bersawang ajaaa...biar la bg bersawang plak....iye lahhh..nk bt cmne kan..dah amik wayar tenet cucuk kat tibi tak bleh gak....maybe sbb pc dgn tenet xde kot...nk beli broadband meksis,paham2 je laaaa meksis mahai....so kna la pi cc yang jauh beribu batu ini (bukan kerana umah sy hulu banat)...kerana kebizian dan kemalasan tahap maksima la xdan....hoho..base laa bercuti2 ini...besh nyaaaaa dh smpi kampung ku manes sorga ku....tp sy xmkn byk2 pun...walaupun ngidam mcm2 msa dok sana....segala char koew teow,segala kfc,segala sate Haji Samuri akan ku bedal tnpa lihat belakang...hehehe...so klu lihat blog ini agak tidak di mop,bukan kerana apa....mop maybe sedang disidai....dan pembangunannya akan tergendala bt sementara waktu...segala kesulitan amat di kesali....hoho...renung2kan dan selamat beramal....

1 comment:

mahabbah said...

kisah ini tak benar ya.. harap maklum..
t.kasih.. :-"