SiLe TinGGaLkan PeSaNan AnDa...

11.24.2008

aPaBiLa maHaSiSwa AzHaR Bt TuNjUk PeRasAaN....

Baru2 neh ketika mana tgh khusyuk dok dgr kuliah doktor dlm dewan kuliah (khusuk la sgtPhotobucket)..huhuh dgn tibe2 nye terdgr bunyik2 bising kat luar...igtkan ade kenduri mkn2 ke ape ke...rupenye2 ade org ramai2 kumpul bt tunjuk perasaan-perasaan dorg...atau lebih di kenali dgn parmasi...Photobucketparmasi???Photobucketya yaaaaa parmasiiiiPhotobucketngah3...nah amik kamu !!! dush dush dush....Photobucketrepomasi laaaa...parmasi tu kedai jual buku2 dan alat tulis daaaaPhotobucket....ok ok repomasi...smpi ktne ek td??haaa igtkan ade org bt knduri ke hape ke...bleh la join sepinggan due...sekali dorg bt repomasi daaa....tp bila di pikir-pikirkan pak..klu di pikir-pikirkan buk (sile tire suare Bunga yekkkPhotobucket ) , klu repomasi yg cmni bt kat mesie dh lama kne hambat balik dgn Fru...dgn pak Polisi....siap bleh mandi air hujan lagi tuuuu....Photobuckettp air hujan tu xla mcm mandian johnson baby yg taakk pedihkan mateee tuuu...yg ni agak pedisssss..Photobucketuhuhu...yg heran nye Fru2 dorg tu bleh bt xtau jeekkk smbil menggaru2 kepala dgn berhusnuzzon " hurrmmm , stgi depa letih depa balik la tuu..kita pun bleh balik mkn roti "... tapi rasa rugi gile xsmpt nk tgkp gmbr mse tu sbb bukan kerana hnst sy nehh x canggih yekkk...kerana terlalu canggih la hingga terpksa di asingkan kamera nya dari hnst...so kamera die tggl kat umah...klu x bleh la share2 kat cni...Klu x boleh la tunjuk cmne si Fru dok nganga tgk depa ni berepomasi neh....beh jgk skali skala...Photobucketoooo sonok sbb doktor xmsuk la yekk???cisss kamuuuu....hamikkkkkPhotobucketdesyuuuuuuummmmm....len kali mls lagikkk...Photobucketbest tgk sbb polis dok tgk ja depa ni dok tunjuk perasaan..kirenye dgr dulu apa yg depa nk bgtau...klu polis mesia ni dh xbg chance dh ni...Photobuckethuhuhuhu...srh balik je trusss...hehe...siap ade beberapa keping arab masih lagi sedang mencewi-cewi hnst mereka yg xla canggih mne pun dok tgkp gmbr depan2 pulis3 torsobuttt....maybe polis Fru tu dh lali kot smbil berhusnuzzon lgi " stgi bateri hnst dia hbis dia blah la tuuu"...pastu ade plak yg sedang edar2kan kertas utk di angkat msa nk repomasi tu....kain rentang pun hadee...wah3..ini dh lebeyyy....tp polis Fru berhusnuzzon utk kali ke-3, " stgi depa lengoh tgn depa lipat balik la msuk dlm beg"...huhu..Photobucket....tp bile dgr2 balik ape yg dorg bebelkan tu..Photobucket...rupe2nye dorg sedang mengingati nsib2 saudara2 kita umat islam terutamanya di Palestin..cuma polis dtg takut terjdi rusuhan.... Apalah nasib saudara2 kita di sana ???Photobucket

2 comments:

M.Amirul Aiman @ aemantaslim @ محمد اميرالايمان said...

Maksudnya: Baru2 neh ketika mana tgh khusyuk dok dgr kuliah doktor dlm dewan kuliah (khusuk la sgt)..huhuh dgn tibe2 nye terdgr bunyik2 bising kat luar...igtkan ade kenduri mkn2 ke ape ke...rupenye2 ade org ramai2 kumpul bt tunjuk perasaan-perasaan dorg...atau lebih di kenali dgn parmasi...parmasi???ya yaaaaa parmasiiiingah3...nah amik kamu !!! dush dush dush....repomasi laaaa...parmasi tu kedai jual buku2 dan alat tulis daaaa....ok ok repomasi...smpi ktne ek td??haaa igtkan ade org bt knduri ke hape ke...bleh la join sepinggan due...sekali dorg bt repomasi daaa....tp bila di pikir-pikirkan pak..klu di pikir-pikirkan buk (sile tire suare Bunga yekkk ) , klu repomasi yg cmni bt kat mesie dh lama kne hambat balik dgn Fru...dgn pak Polisi....siap bleh mandi air hujan lagi tuuuu....tp air hujan tu xla mcm mandian johnson baby yg taakk pedihkan mateee tuuu...yg ni agak pedisssss..uhuhu...yg heran nye Fru2 dorg tu bleh bt xtau jeekkk smbil menggaru2 kepala dgn berhusnuzzon " hurrmmm , stgi depa letih depa balik la tuu..kita pun bleh balik mkn roti "... tapi rasa rugi gile xsmpt nk tgkp gmbr mse tu sbb bukan kerana hnst sy nehh x canggih yekkk...kerana terlalu canggih la hingga terpksa di asingkan kamera nya dari hnst...so kamera die tggl kat umah...klu x bleh la share2 kat cni...Klu x boleh la tunjuk cmne si Fru dok nganga tgk depa ni berepomasi neh....beh jgk skali skala...oooo sonok sbb doktor xmsuk la yekk???cisss kamuuuu....hamikkkkkdesyuuuuuuummmmm....len kali mls lagikkk...best tgk sbb polis dok tgk ja depa ni dok tunjuk perasaan..kirenye dgr dulu apa yg depa nk bgtau...klu polis mesia ni dh xbg chance dh ni...huhuhuhu...srh balik je trusss...hehe...siap ade beberapa keping arab masih lagi sedang mencewi-cewi hnst mereka yg xla canggih mne pun dok tgkp gmbr depan2 pulis3 torsobuttt....maybe polis Fru tu dh lali kot smbil berhusnuzzon lgi " stgi bateri hnst dia hbis dia blah la tuuu"...pastu ade plak yg sedang edar2kan kertas utk di angkat msa nk repomasi tu....kain rentang pun hadee...wah3..ini dh lebeyyy....tp polis Fru berhusnuzzon utk kali ke-3, " stgi depa lengoh tgn depa lipat balik la msuk dlm beg"...huhu......tp bile dgr2 balik ape yg dorg bebelkan tu.....rupe2nye dorg sedang mengingati nsib2 saudara2 kita umat islam terutamanya di Palestin..cuma polis dtg takut terjdi rusuhan.... Apalah nasib saudara2 kita di sana ???

RaTu said...

ada pulak org terjemahnye.....xtau bhs mai dari mana nii..macam2 la hmpa ni..main byk..hihi