SiLe TinGGaLkan PeSaNan AnDa...

11.12.2010

membuang masa di qatar

Baru2 ni balik la mesia...nek qatar airways...huuuu pasni xmo nek dh laaa qatar....msuk bilik air pun gegar2....pastu transit plak kat qatar yang hangat membahang....seb bek dlm airport ada ekon...klu xdak...jdi oven la...apa yg boring nyaa...dorg xbg hotel....kna lepak2 ja la dlm airport tu...klu semenet dua ok lagi la...ni 12 jam...dua belaih jam...nk jalan pun lenguh kaki...nk lenguh kaki pun jalan...huhuhu...habis boring...bukak hnst...tgkap gmbq...apa lagi...hehe

elok2 dia boh waste...mmg tgh wasting time pun..

kena turun ikut tangga...kat kLia xgaduh nek tgga pun....


duty free pun bleh mau xmkn seumur hidup nih...

berdarah mata jgk la tgk keta mahai2 cmni...tgk n tgkap gmbaq ja la bleh pun...beli?? jgn harap !

hah menatang ni mmg aku tensen...ia telah membuatkan aku malu...selalunya aku akan berfikir dulu cmna nk guna klu bnda yg aku xpenah guna...last2 kali ni aku xfikir dulu dan trus guna bnda yg jarang aku guna...last2 aku pi tkan getah tmpt letak pipi tu dan bukan tekan butang yg bawah tu !!! adoyaiiii..kampung btui.....


cekelat pun byk gak kat depa ni...amik mna xtau.

perfume ni klu dapat jenuh wangi la aku....

sedang aku jalan2 kat plyaground budak2...maka ternmpk lah sorg budak pmpn cumil comey dan comel....apa lagi....mula la tgkp gmbq secara rompak2...sapa sruh kedekut xmau mai dekat...kan dh kna rompak...



breakpes yang ok laaaa....ada apa suma kira nk hbiskan...ada sos amik smpi lima nam ploh...ada mayonis nk tuang sampi hbis... " kita bg bankrup airport ni wei " kata salah seorang dari penumpang....



tp klu takat lima nam org bt cmni...
depa masih xbankrup....

miss u all my anak menakan...don noty2...

No comments: